Sep 12, 2021

Monumentendag 2021

Gisteren stond de Historische Vereniging Wormerveer in het teken van Open Monumentendag.

MONUMENT OUDE BEGRAAFPLAATS WEST

De HVW organiseerde zaterdagmiddag een rondleiding op de monumentale Oude Begraafplaats West aan het eind van de Marktstraat in Wormerveer.
’s Morgens kwamen al de eerste bezoekers langs en zo ging het de hele dag door.
Bij de rondleiding, die om 14.00 uur begon, was ook een verslaggeefster van het Noord Hollands Dagblad aanwezig. Wethouder Natasja Groothuismink kwam eveneens een kijkje nemen.

BOEKENMARKT IN HET CLUBHUIS

De boekenmarkt in ons clubhuis, een voormalig pakhuis, had evenmin over belangstelling te klagen.
De verkoop verliep goed. Men ontving bezoekers uit alle Zaangemeenten en daarbuiten.
Bovendien werden er nieuwe contacten gelegd. Ook werden er afspraken gemaakt voor schenkingen aan de HVW.
Al met al een geslaagde Open Monumentendag, waarbij de HVW zich weer heeft kunnen profileren als actieve vereniging!

Wist u trouwens dat u voor euro 18,50 per jaar al lid bent van onze vereniging? Hiervoor ontvangt u driemaal per jaar onze Nieuwsbrief en driemaal per jaar ons tijdschrift Wormerveer Weleer.
Aanmelden kan via ledenadministrateur@hvwormerveer.nl .

U kunt zich ook online aanmelden via onze website https://hvwormerveer.nl/index.php?page=online-formulier

Categorie: Algemeen
Ingezonden door: Han

MONUMENT OUDE BEGRAAFPLAATS WEST

’s Morgens kwamen al de eerste bezoekers langs en zo ging het de hele dag door.

BOEKENMARKT IN HET CLUBHUIS

Aanmelden kan via ledenadministrateur@hvwormerveer.nl .

Vorige pagina: Statuten HVW
Volgende pagina: Over Wormerveer