Lichtjesavond 2013

Op vrijdagavond  25 oktober jl. organiseerde de Historische Vereniging Wormerveer de inmiddels traditionele lichtjesavond op de Algemene Begraafplaats West aan de Marktstraat in Wormerveer. Tijdens deze avond verlichtten 2000 door vrijwilligers van de vereniging geplaatste waxinelichtjes de begraafplaats.
Meer dan honderd toeschouwers genoten van de optredens van het Gelegenheidskoor o.l.v. Marjoke Kee, de kinderen van de basisschool De Pionier uit Wormerveer die gedichten voor lazen en zangeres Inna Tishchenko.

De weergoden waren iedereen goedgezind en lieten de eerste regendruppels pas vallen toen de avond was afgesloten.

Foto aangeleverd door de heer Vlaanderen

Vorige pagina: Lichtjesavond 2011
Volgende pagina: Lichtjesavond 2015